Blue & Powder

Hmmm.. Viimeisimmästä omasta asupostauksestani taitaa olla aaaika pitkä aika. Tammikuun alusta lähtien mun huikeana vaatehuoneenani on toiminut yksi kappale Ikean sinistä muovikassia. Mut hei toimi se niinkin, ei ainakaan ollut valinnan vaikeutta mitä päälleen laittaa kun 75% vaatteista oli meidän vuokravarastossa...:D No nyt meillä on vaatehuoneen kaapit pystyssä ja vaatteet paikoillaan ja kummasti tuntuu taas pukeutuminen vähän mielekkäämmältä. 
Tänään väriteemana toimii puuteri ja sininen – minulla on aina ollut ollut vähän ristiriitaiset fiilikset sinistä kohtaan ja olen huomannut että blondeilla hiuksilla kyseinen väri tuntuu aina paljon enemmän omalta. 


Oui:n paita on ikuisuuden vanha ja lomailee aina talvet pakan pohjimmaisena kunnes kesän tullen pääsee jälleen käyttöön. Sini-valkoinen jacquard-kuosinen takki taas päätyi mukaan Meksikon lomalta ja siihen rakastuin päätä pahkaa ensi silmäyksellä. Malli on juuri sopivan siisti ja menee tarvittaessa myös juhlavampien asujen kanssa. Tykkään myös sen pienistä valkoisista hapsu-yksityiskohdista helmassa ja taskunsuissa. Olen varmaan ennenkin täällä kirjoitellut, että takit ovat minulle kuin monen naisen laukut tai kengät, ja niitä tahtoisi tarttua matkaan vähän joka puolelta.
Kokovalkoista huivia olen haikaillut jo pidempään ja sekin tuli hankittua viimein Meksikosta. Espadrillot ovat Kiomin. Olen mieltynyt tosi paljon kyseisen merkin kesäkenkiin. Viime kesänä ostin ensimmäiset ja tänä keväänä tilasin kahdet lisää. Mun leveä lestini hankaloittaa usein sopivalta tuntuvien sekä erityisesti sopivalta näyttävien kenkien löytämistä ja Kiomin kengät istuvat kuin sukka jalkaan. 


Kengät / Kiomi
Housut / H&M
Paita / Oui
Takki / Zara
Huivi / Vuitton
Laukku / Furla


Ihanaa viikonloppua kaikille!<3

Täällä ainakin toivotaan että kylmä tuuli laantuisi niin huvittaisi olla enemmän pihalla. Jos sitä vaikka korkattaisiin vihdoin grillikausi ja saataisiin trampoliini lapsille kasattua.:)



Kommentit

Suositut tekstit