Duttin syystakki

Kuluneen kesän aikana minun matkaani tarttui muutama takki joihin ihastuin aivan valtavasti. Ensimmäinen löytö joka sai minut odottamaan kuumeisesti syksyä on tämä Massimo Duttin valkoinen jakku jossa ihastuin mallin lisäksi sen elävään neulepintaan. Massimo Duttin liike on aina käynti listallani kun suuntaamme ulkomaille ja tällä kertaa poikkesin Duttilla Brysselin lentokentällä suunnatessamme takaisin kotiin kesäreissultamme. 
Hieman pidempi, mutta väljä malli on juuri sellainen jonka itse koen istuvan tyyliin kuin tyylin. Niimpä tätä takkia tulee varmasti käytettyä paljon nyt syksyn ja myös ensi kevään aikana. Tällä kertaa asustin takin sinisen  Diorin huivin kanssa joka on yksi minun ehdottomista lemppareistani. 

Takki / Massimo Dutti
Huivi / Dior
Laukku / Dior
Farkut / H&M
Nilkkurit / Tommy Hilfiger

Kulunut viikko on sujunut aika hektisissä merkeissä. Lapsilla alkoi päiväkoti neljän kuukauden tauon jälkeen ja olen ihan super onnellinen kun he pääsevät taas kolmena päivänä viikossa leikkimään mielin määrin oman ikäistensä kanssa ja oppimaan uusia asioita.:) Lisäksi mulla itselläni on alkanut kuntoprojekti josta olen enemmän kuin innoissani. Nyt kun olen vihdoin saanut hilattua itseni toden teolla liikkeelle omassa kropassa on vaan niin paljon mukavampi olla; juuri sitä kunnon fyysistä rasitusta olen kaivannut ja vaikka lihakset ovat treenien jäljiltä höllinä niin raskaudesta lähtien vaivanneet selän kolotukset ovat täysin hävinneet kun keskikroppa on tullut taas heräteltyä. Ja kyllä se pääkopallekin vaan niin hyvää tekee ottaa myös sitä omaa aikaa ja välillä keskittyä ihan ja vain itseensä.;) 

Syksyssä parasta on uuden alku ja syksy on aina ollut minulle se aika vuodesta kun koen olevani valmis tarttumaan uusiin haasteisiin. Uudet haasteet taas nostavat energiatasot kattoon ja mielen siinä mukana. Nyt siis vaan nautiskellaan ja annetaan hyvän virran viedä niin kauas kuin jaksaa.:)

Energistä sunnuntaita kaikille!!

Kommentit

Suositut tekstit