Takinkääntäjä

Eka asupostaus kahtia jakautuneena. Täytyy sanoa että harvoin on shoppailu niin IHANAA kun näin raskauksien jälkeen. Kroppa nyt on hiukan kummallisissa mitoissa ja "maitotankit" ei meinaa mahtua mihinkään, mutta kuinka kivaa kun voi mennä sinne ihan normaalille naisten puolelle ostoksille ja valita vaatteita joista ihan oikeasti pitää. Kaikki kunnia raskausvatsalle, tiedän että vielä tulee aika kun kaipaan sitä kumpua, mutta nyt olen vain äärettömän onnellinen kun sen sisältö on täällä maailmassa meitä ihastuttamassa ja minä olen taas ihan minä vaan.:)

Eilisen päivän asu oli multa varsinainen takinkääntötemppu. Olen jokseenkin painokkaasti vannonut että tämä tämänhetkinen lenkkarit+normivaatteet -hommeli ei ole alkuunkaan mun pala kakkua. Niin sitä vaan mieli taas muuttui kun tarpeeksi kauan on katsellut muiden kivoja asukokonaisuuksia lenkkareiden kera. Taas tullaan siihen totuuteen että koskaan ei saa sanoa ei koskaan ja että mä oon  vaan armottoman hidas yksilö kun puhutaan muodista. 
Mutta sitten itse asuun. Cristelle&Companyn trenssi osui mun silmiini Stockalla joitain viikkoja sitten kun olin vielä keskivartalopyöreämpi yksilö ja se oli myös ekana mielessä kun lähdin nyt kevätvaatteiden metsästykseen. Pidän takin kevyen väljästä ja hyvin laskeutuvasta mallista. Kangas tosin menee helposti ryppyyn, mutta koska takki on yleisilmeeltään aika rento se ei ehkä haittaa... Takeissa iso plussa on aina myös se jos niitä voi käyttää monella tapaa ja tämän takin ilme ja luonnekin muuttuu riippuen siitä onko se puolittain auki kuten ylemmässä kuvassa, kokonaan auki kuten alemmassa kuvassa tai sitten ihan kunnolla kiinni. 


Takki/Cristelle&Co
Tunika/Vila
Tregginsit/DrDenim
Kengät/Nike
Laukku/LV
Rannekoru/the Rubz

Ja sitten ne pahaiset lenkkitossut, ihan tylsästi mustat vaan ettei liian hurjiksi nyt sentään ruveta...;D Vähän mulla on kyllä suunnitelmissa tilata Nikeltä myös kustomoidut versiot. Tällä hetkellä mun silmääni mielyttää kauheasti valkoinen yhdistettynä hituseen mintun vihreää joten katsotaan saanko aikaiseksi tilattua moiset. 


Tänään me saadaankin Mamma tänne Ouluun kylään, jeee!<3 Joten nyt mun täytyy varmaan siirtyä siivoushommiin jos saisin vaikka jotain aikaiseksi ennen kuin kaksi isompaa vauhtiveikkoa ja yksi pienempi tuhisija heräävät tähän päivään.:) 

Oikein kivaa ja aurinkoista lauantaita kaikille!!

Kommentit

LeAnn sanoi…
Oikein kivalta näyttää asusi. :) Minä tykkään lenkkareista jokapäiväisinä kenkiä. Ovat mukavat jalassa ja hyvä kävellä. :)
Ja onnea vielä hurjasti suloisesta pienokaisesta! ♡
auli sanoi…
Hei, ja onnittelut vauvasta.
Tuntuipa hassulta lukea blogiasi lenkkitossuista ja "normivaatteista". Tykkään! Ruotsissa se villitys oli jo viime vuonna. Ovat vaan aina meitä edellä. Pukeutuivat tosin rohkeasti esim. mustaan jakkuasuun ja värikkäisiin lenkkareihin.
Unknown sanoi…
Kiitos LeAnn!:)
Mua totta puhuen pelottaa se kuinka mukavilta jaloissa lenkkarit tuntuvatkaan, pelkään että jää korkkarit ja muutkin siistit kengät kokonaan kaapin perukoille pölyttymään..;D
Unknown sanoi…
Kiitos Auli!
Edellis vuonna Linköpingissäkin vilkkui jo lenkkareita todella paljon katukuvassa. Ruotsalaiset tuntuvat olevan tyylin saralla todellisia kameleontteja ja heille jotenkin sopii kaikki.. Liekö syynä hyvä itse luottamus ja tapa kantaa vaatteet ylpeydellä.:)

Suositut tekstit