Iltaisia ajatuksia

Tämä päivä alkoi jokseenkin alakuloisissa merkeissä. Mieheni lähti taas vähän pidemmälle työreissulle ja olemme lasten kanssa kolmin ensi viikon perjantaihin asti. Vajaa viikko vierähtää kuitenkin nopeasti, joten ei sovi valittaa.

Eilen illalla takaraivoa alkoi kutitella ajatus treenaamisesta ja niin sitä tänä aamuna taas mentiin. En ole treenannut kunnolla Eevin syntymän jälkeen ja nyt kun siitä on kulunut jo kolme kuukautta on aika ottaa härkää sarvista. Treeni on tehtävä täällä kotona ja ainahan sitä keinot keksii kun vain haluaa ja viitsii.




Mulla on ihan kamalan nolo DVD, mutta oikeasti tämä toimii. Jalat olivat aivan horkassa ja sydän löi tuhatta ja sataa. Syynä saattoi toki olla myös kuntoni..;)





Eevi nukkui tyytyväisenä treenini ajan ja Eemilkin malttoi leikkiä itsekseen. Välillä hän kävi armeliaasti ilmoittamassa että "- Äiti saat jumpata MUN kentälläni ja saat juoda MUN vesipullostani." 
No loppupäivä olikin sitten kauhean leppoisa. Päikkäreiden jälkeen leikittiin tuntikaupalla pihalla ja sisälle tulessa olikin vuorossa jo ruokailu ja iltatoimet. Molemmat lapset simahti yhdeksältä ja mulla on vielä ruhtinaallisesti omaa aikaa jäljellä. 

Huomenna laitan taas Bobin ja Jillianin pärstät pyörimään ja toivon tai siis PÄÄTÄN että tästä tulee ainakin melkein joka aamuinen tapa.:) 


Mä alan nyt nauttimaan iltateetäni ja lataamaan akkuja huomiseen. Ihanaa ja rauhallista lauantai-iltaa!





Kommentit

Suositut tekstit