Lauantain asu


Eilinen asu. Taas mentiin yllätys yllätys tosi simppelillä linjalla!

Päällä viime kevään alesta löytynyt takki. Tykkään sen klassisesta ja samalla rennosta mallista ja villakankaisena se menee vähän viileämmilläkin keleillä pitkien hansikkaiden kanssa. :)


Tummanpunainen/liila laukku on ollut kyllä niin kiva nyt syksyllä ja yhä kiittelen pukkia tästä parin vuoden takaisesta lahjasta.;) Olen myös ihan ihastunut Very Me -jewelryn rannekoruihin. Tarjolla olisi vaikka miten herkullisia ja syksyisiä väriyhdistelmiä kun vain raaskisi hamstrata... 


Muutaman viime vuoden aikana kenkätaivaalle on syttynyt uusi tähti nimeltä Wedge-korko. Olen itsekin tähän korkomalliin aivan rakastunut sen käyttömukavuuden vuoksi. Ostin ensimmäiset wedgeni viime talvena(olen aina todella hidas uusien muotivirtauksien suhteen) ja tänä syksynä bongasin nämä sneaker malliset wedget jotka oli "pakko saada". Minun makuuni ne ovat tarpeeksi klassiset ja sirot, en todellakaan ole mikään makean rouhea pukeutuja joten rohkeammat mallit jäävät minun osaltani suosiolla kaupan hyllyille odottelemaan niitä todellisia muoti- ja tyyliniekkoja.;)  



Nyt on kaiketi aika päättää tämä asu haihattelu ja siirtyä katsomaan miksi lattialla lepäävä käsilaukkuni on täyttynyt tomaatti- ja pestopurkeista. Meidän 1-vuotias on taas vauhdissa...;D

Kommentit

LeAnn sanoi…
Kiva ja mukavanoloinen asu. :-) Tuo laukku on ihana väripilkku.
Täällä yksi, joka ei ole oikein vieläkään sinut wedgejen kanssa. Joitakin olen kokeillut, mutta ilmeisesti se oikea pari ei ole vielä tullut vastaan...
Ihana yllätys äipän laukussa. ;-) Toivottavasti olivat kiinni... :-)
Mukavaa alkavaa viikkoa!
Unknown sanoi…
Luojan kiitos purkit olivat kiinni, avattuja ei meidän neidin käsien ulottuvissa voisi tosiaankaan säilyttää..;D
Toivottavasti sinullekin se oikea pari vielä löytyy!!:)

Suositut tekstit