Viikonloppu

Mukavaa maanantaita!  Meillä oli aivan mahtava viikonloppu johon sisältyi ystäviä, herkuttelua, saaristoa ja yökyläilyä. Lähdimme aikaisin lauantaina Turkuun ja piipahdimme aamutuimaan ystäviemme luona. Aamupalan, leikkien ja touhujen jälkeen jatkoimme porukalla matkaa kohti saariston rengastietä ja kahta lauttamatkaa, määränpäänä Korppoo.

Korppoossa kurvasimme suoraan ravintola Buffalon pihaan jossa toinen ystäväperheemme jo odotteli Turusta saapuvaa ryhmärämää. Buffalo on aivan mielettömän kiva ravintola aivan meren äärellä. Maistuvaa ruokaa ja mikä miljöö! Kävimme täällä ensi kerran vuonna 2010 kun olimme samalla porukalla vuokranneet mökin Korppoosta juhannusviikoksi, sen jälkeen tämä on ollut sellainen todella mieluinen must go kerran kesässä/keväässä.

<3 <3

Ilma oli siinä määrin lämmin ja lempeätuulinen että tarkenimme syödä ulkosalla. Olipahan lapsilla juoksu- ja leikkitilaa ympärillään. Voin nimittäin kertoa että menojalkaa vipatti kohtuullisen kovaa..:D

Sisävaatteiden päälle vetäisty Minirodinin haalari oli Eeville juuri sopivan väljä ja lämmin vaate riekkumishetkiin; portaat ylös ja liuskaa pitkin juosten alas ja ei kun uudestaan ja uudestaan ja uudestaan...

Minä yritin pukeutua edes hiukan merihenkisesti siniseen ja valkoiseen vaikka raidat puuttuivat ja sen sijaan huivissa vilkkui kissaeläimen pilkut. Gebardeja ei taida kyllä näkyä näillä main..:D

Syömisen jälkeen jatkoimme matkaa kohti Korppoon keskustaa jossa lapset leikkivät hetken puistossa ja me naiset kävimme ihastelemassa idyllisen kylän esteettistä antia.

Eemil ja rakas J leikin lumoissa.<3

Puistoilun ja käppäilyn jälkeen aloimme keskustella päivän jatkosta ja lopputulemana lähdimme Turkuun extempore yökyläilylle, parhautta!<3 ABClle hammasharjoja ja hygieniatarvikkeita ostamaan ja siitä jatkettiinkin iltaa ystävien keskeisen laatuajan parissa.

Maailman hellyyttävimmät bestikset yöpuulle menossa!<3
Yöpuulle meno ei sitten sujunut ihan niinkuin Strömsössä, nämä joukon pienimmät olivat vähän turhan innostuneita toistensa läsnäolosta...:D Toisaalta tällaiset tilanteet ovat helppoja kun molemmat vanhemmat ovat "samassa veneessä", ei tarvitse stressailla kun molemmat ymmärtävät toisiaan; kyllä he ennemmin tai myöhemmin nukahtavat(kai!).;)

Pitkien ja syvällisten yökeskusteluiden jälkeen heräsimme koko porukka sunnuntaiaamuun aika rättiväsyneinä, mutta suihkun kautta tukka hulmuten kohti uusia seikkailuja. Me päätimme poiketa vielä kaupungilla ennen kotiin lähtöä. Kaupat aukesivat vasta puoliltapäivin ja kävimme ennen sitä käppäiemässä joenrannassa ja nauttimassa jädet torilla.

Sitten pientä shoppailua ja brunssille jonne saimme myös mieheni veljen mukaan. Kymmenen kärpästä yhdellä iskulla oli ehdottomasti kuluneen viikonlopun teema!;)
Vielä viimeiseksi sunnuntain parhaat ostokset jotka tarttuivat mukaan kirjakaupasta. Huumoria, sivistystä ja seuraava matkahaave; aika täydellisen tasapainoinen combo eiks niin?

Oikein kivaa viikon alkua jokaiselle!

Mieheni laittoi eilen siman tekeytymään ja kohta saadaankin jo ripustaa
serpentiinit kaulaan.;)

Johanna sanoi…
Laitettiin tänään pyykkejä koneeseen, kun H huomasi tutun t-paidan: "Eemil puju" :D